TRENING EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI W BIZNESIE

 

Trening Efektywnej Komunikacji w Biznesie – jak mówić, aby nas słuchano, jak rozmawiać, aby dojść do porozumienia.

 

Komunikacja jest podstawą działania każdej firmy.

Jeżeli komunikacja zawodzi - między pracownikami, zespołami czy w relacji Firma – Klient, to bezpośrednio odbija się to na wynikach organizacji, niezależnie od jej doskonałego produktu i infrastruktury.

Znacznie lepiej zapobiegać, niż tracić zyski ze względu na zbędne zaburzenia komunikacyjne, które silnie odbiją się na efektywności działania całej firmy.

 

Komunikacja w firmie

 

Na komunikacji opiera się całość procesów biznesowych. Wszelkie zachwiania w jej płynności powodują dla organizacji wymierne straty czasowe i  finansowe. Problemy komunikacyjne niszczą również atmosferę dobrej współpracy.

Nieporozumienia z Klientem, wpływające na opinię o Firmie, przedłużające się zebrania, gdy mimo poświęconego czasu trudno dojść do konkluzji, niepotrzebne konflikty między pracownikami i niedopięte terminy w wyniku braku informacji, to skutki przeszkód w komunikacji, które większość firm zna z własnego doświadczenia.

Lepiej zapobiegać! - Zadbaj o efektywność

 

Państwa Firma może tego uniknąć korzystając ze szkolenia, które podniesie codzienne kompetencje komunikacyjne pracowników.

Komunikacja jest trudną sztuką, a przede wszystkim jest sztuką, umiejętnością, którą trzeba ćwiczyć i doskonalić, a nie talentem danym raz na zawsze, który nie podlega zmianom.

 

Trening Umiejętności Komunikacyjnych

 

Jeśli chcą Państwo zapewnić w swojej Firmie płynną komunikację i uniknąć niepotrzebnych błędów, które osłabiają efektywność i współpracę, zapraszam na Trening Umiejętności Komunikacyjnych. Podczas treningu uczestnicy nauczą się jak rozmawiać, aby ich słuchano, jak skutecznie dochodzić do konkluzji w rozmowie, jakich błędów unikać w komunikacji i jak oddzielić emocje od meritum, aby posługiwać się językiem, który nie wywołuje zbędnych konfliktów.

Trening prowadzony jest według Autorskiej metody rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Wywodzi się z technik optymalizacji procesów działania oraz doświadczeń doradczych, w zakresie zwiększania efektywności pracy zespołów, a także technik psychologii i coachingu.

Zapraszam do wspólnej pracy!

Kontakt

error: Ta treść jest chroniona !!